Klantenservice
-
Zijn alle producten uit voorraad leverbaar?
Het antwoord is simpelweg ja. Veel bedrijven kunnen dit niet bieden maar wij wel. Al onze producten liggen in grote aantallen op voorraad in onze winkel in Roermond. Op deze manier kunnen we jouw bestelling zo snel mogelijk versturen. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.
Wanneer de producten op het moment niet leverbaar zijn kun je deze niet bestellen in de shop maar wel via de e-mail.
-
Ik heb andere boren/ een groter aantal boren nodig dan jullie aanbieden, wat nu?
Het kan voorkomen dat je een andere boor zoekt of een groter aantal boren geleverd wilt hebben dan wij aanbieden in onze webshop. Meestal kunnen we je toch helpen. Neem daarvoor contact met ons op en dan zoeken we samen naar de beste oplossing.
-
Wanneer worden mijn producten geleverd?
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst zijn worden behoudens uitzondering dezelfde dag verstuurd.
Let op: meestal komen de producten de volgende werkdag bij je aan. Wij sturen de bestellingen altijd tijdig op maar door eventuele vertraging vanuit PostNL kan het zijn dat de levertijd wat langer duurt.
-
Is mijn bestelling verzonden?
Op de dag van verzending sturen wij een e-mail met de bevestiging dat jouw bestelling is verzonden. Als het een pakket- of brievenbuspakket zending is krijg je altijd een aparte e-mail met de track & trace code.
-
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Bestellingen kunnen tussen 08.00 en 16.00 uur afgehaald worden in onze winkel in Roermond, Limburg. Heb je in de avond of in het weekend een bestelling nodig? Neem dan contact met ons op en we kijken samen naar de mogelijkheden. In onze winkel is er geen mogelijkheid om te pinnen.
-
Wat bedragen de verzendkosten?
Wij hanteren voor elke verzending dezelfde verzendkosten, ongeacht wat je besteld. Onze verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95 en naar België bedragen deze € 5,95. Bij afhalen in onze winkel worden er uiteraard geen verzendkosten berekend.
-
Ik heb een order geplaatst maar geen bevestiging ontvangen via de e-mail, wat nu?
Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen 10 minuten een orderbevestiging via de e-mail. Het kan gebeuren dat deze belandt in jouw ongewenste e-mail. We adviseren je daarom om eerst in jouw ongewenste e-mail te kijken. Kun je de orderbevestiging nog niet vinden? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag.
-
Ik heb een betaalherinnering e-mail ontvangen, wat is dit?
Wanneer je een betaalherinnering via de e-mail ontvangt betekent het dat er iets fout is gegaan op het moment van bestellen. De bestelling die je wilde plaatsen is niet gelukt en wordt pas verstuurd wanneer deze betaald is.
-
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Producten die ongeopend en niet gebruikt zijn kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Wanneer deze producten ongeopend en niet gebruikt zijn zal het aankoopbedrag en verzendkosten binnen maximaal 30 dagen terug op jouw rekening gestort worden.
Let op: retourneerkosten zijn voor jezelf. Deze zullen niet terugbetaald worden op jouw rekening.
-
Wat is het adres voor retouren?
Wanneer je een pakket retour wilt sturen kan dit naar het volgende adres:
AM Trading
Helmusselaan 5d
6041 AW Roermond
Nederland
-
Wat is jullie KvK nummer?
Ons KvK nummer is 62275143.
-
Wat is jullie btw-nummer?
Ons btw-nummer is NL854740429B01.
-
Wat is jullie iban?
Bij betalingen binnen Nederland:
Iban: NL03INGB0004850548 tnv AM Trading te Roermond.Bij buitenlandbetalingen:
Iban: NL03INGB0004850548
Bic: INGBNL2ABoorkopen.nl is een onderdeel van AM Trading te Roermond.